Digital oppstartskaffe - kunderelasjoner v/ prof. Kenneth Henning Wathne, 20. april

Hvordan skape og høste verdi i relasjon med kunder? Tirsdag 20. april har vi med oss Kenneth Henning Wathne, professor i markedsføring ved Universitetet i Stavanger og Handelshøyskolen BI.

Dato og tid: Tirsdag, 20. april, kl. 08:15-09:00

Link til påmelding her


Foredraget gir en kort innføring i hvordan ulike virksomheter skaper og høster verdi i relasjon med kunder. Deltakerne vil først gis en kort introduksjon til forretningsmodellkonseptet. Detter presenteres en typologi av forretningsmodeller, etterfulgt av en praktisk innføring i implikasjoner for markedsføring og rollen til kunder og teknologi.

Om Digital oppstartskaffe:Før nedstengingen satte Etablerersenteret Skape og Validé Jæren i gang Oppstartskaffe i Høghuset på Bryne. Her skulle formålet være å samle folk som snuser på entreprenørskap for en uformell og lavterskel prat med fokus på kompetanseheving, dialog og nettverksbygging.På grunn av situasjonen har vi for våren 2021 gått over i en heldigital versjon ca. en gang per måned.Link til de digitale møtene sendes ut dagen før.NB: Arrangementet er gratis, men med påmelding.