Kurset er fullt!
Webinar: Facebook nivå 2 den 19. mars 2020 kl 17:30-21:00
Pris: gratis
Webinar om bruk av Facebook for din bedrift: Kurset er for deg som allerede har en Facebook side for din bedrift, men som vil lære mer om hvordan siden din kan bli bedre. Vi går gjennom diverse tilpasninger av designet på siden, samt jobber med innlegg for å skape trafikk og oppmerksomhet.
Temaer på webinaret:
Webinaret følges via din PC eller nettbrett. Instruktøren vil dele sin skjerm, og vis hvordan du kan jobbe effektivt med din Facebook side for bedrift. Du har anledning til å chatte og snakke med instruktøren underveis.
Vi forutsetter at du har jobbet som administrator på en Facebook side tidligere. Vi vil vise hvordan du jobber som administrator på din Facebook side via nettleser (PC), og i tillegg vil vi vise hvordan du kan bruke apper på din mobil for å gjøre tilpasninger på din side.
NB: Vi ber deg om å laste ned følgende apper på forhånd til din smarttelefon:
Praktisk informasjon om selve webinaret vil bli sendt deg etter at vi har mottatt din påmelding. Du kan melde deg på i vårt registreringsskjema - se knapp lenger ned på denne siden.
Webinaret vil bli tatt opp, og opptaket lagt ut på nettet med tilgang til deltakere i etterkant av kurset.
For nærmere informasjon kontakt:
Suzanne de Kok Selstad - mobil: 950 48 515 - suzanne.dk.selstad@skape.no eller
Rudolf Hansen – mobil: 974 67 981 - rudolf.hansen@skape.no
NAV kan dekke egenandelen for personer som får ytelser fra NAV. Ta kontakt med din veileder i NAV om dette i forkant til kurset.
Kursbetingelser:
Avmelding kan gjøres, men den må være skriftlig og sendes som e-post til Skape senest 7 dager før kursstart. Link for dette finnes i alle kursbeskrivelser. Påmeldte som ikke møter, eller sender avmelding senere enn 7 dager før kursstart, faktureres full egenandel for kurset. Egenandel for Skapes kurs faktureres etter at kurs er gjennomført. Faktura utstedes av Rogaland Fylkeskommune, men det fremgår at den gjelder Skape kurs, inkl. kurstittel og dato/sted.