Webinar: Salg og digital markedsføring

Trenger du hjelp med å få bedriften din synlig og øke salget? Bli med på et kurs er skreddersydd for deg som vil lære hvordan du kan bygge en sterk merkevare, lage en effektiv markedsføringsplan og forstå hva som fungerer for akkurat din målgruppe.

Er du gründer og trenger hjelp med å få bedriften din synlig og øke salget?

Dette kurset er for deg som vil bygge en sterk merkevare, lage en effektiv markedsføringsplan og forstå hva som fungerer for akkurat din målgruppe.

Gjennom fire digitale samlinger i oktober vil du få innsikt i hvordan sosiale medier kan brukes til å skape engasjement, trekke oppmerksomhet og øke salget. Med fokus på praktiske verktøy, vil du lære hvordan du systematisk kan utvikle en strategi som gir merkbare resultater.

Praktisk informasjon:

  • Sted: Digitalt
  • Plasser: Begrenset til maks 25 deltakere
  • Påmeldingsfrist: 48 timer før arrangementstart – vi anbefaler tidlig påmelding for å sikre din plass.
  • Pris: 500,-


📅 Kurset er delt inn i fire hoveddeler:

Før oppstart så vil du få tilgang til et digitalt verktøy der du legger inn litt informasjon om ideen/prosjektet ditt.

Del 1: Merkevare, digital strategi og personas (2. oktober kl. 18.00 - 20.00)

Første del gir deg en introduksjon til hvordan du kan bygge en solid merkevare og utvikle en effektiv markedsførings- og salgsstrategi. Vi vil fokusere på verdier, forretningsidé og forretningsmodell – grunnlaget for at du skal lykkes og hvilke muligheter som ligger innen digital markedsføring.

Del 2: Sosiale medier og digital markedsføring (16. oktober kl. 18.00 - 20.00)

Vi går fra strategi til praksis med sosiale medier og digitale verktøy. Lær hvordan du treffer riktig målgruppe på plattformer som Facebook, Instagram, Snapchat, LinkedIn, TikTok og Pinterest. Du får innsikt i hvordan algoritmene fungerer og hva slags innhold og annonser som gir best resultater for akkurat deg og din målgruppe

Del 3: Salgsstrategi, landingstider,CRM og analyse (26. oktober kl. 18.00 - 20.00)

Gå dypere inn i salgsarbeidet med fokus på konvertering og motivasjon. Vi ser på hvordan du kan lage effektive landingstider, velge nettbutikkløsninger og bruke CRM-systemer som Hubspot og Lime. Du lærer også hvordan epost-markedsføring og SEO kan øke rekkevidden og salget ditt.Til slutt ser vi på hvordan du kan bruke data til å lære og måle prestasjonene av markedsføringsaktivitetene dine.

Del 4: Kundereisen og salgsprosessen (30. oktober kl. 18.00 - 20.00)

Siste del handler om å mestre kundereisen fra prospektering til salg. Du vil lære om lead-håndtering, salgsforberedelser, oppfølging og hvordan du gjennomfører gode salgsmøter og presentasjoner. Tydelige mål for markeds og salgsprossesen



K
ontaktinformasjon:

Rudolf Hansen – mobil: 974 67 981 - rudolf.hansen@skape.no
Reidun Sofie Ytreland - mobil: 920 72 656 - reidun.sofie.ytreland@skape.no
Camilla Torvik Tønne - mobil: 400 81 269 - camilla.torvik.tonne@skape.no

Kursbetingelser:
Egenandel for Skapes kurs faktureres etter at kurs er gjennomført. Faktura utstedes av Rogaland Fylkeskommune, men det fremgår at den gjelder Skape kurs, inkl. kurstittel og dato/sted.


Avmelding gjøres skriftlig og sendes som e-post til Skape senest 48 timer før kursstart. Påmeldte som ikke møter, eller sender avmelding senere enn 48 timer før kursstart, faktureres full egenandel for kurset.

Påmeldingsskjema