Webinar - Hvilke digitale systemer skal jeg velge? 22. april

Webinar - Hvilke digitale systemer skal jeg velge, 22. april Hvilke digitale systemer har du behov for som gründer og lite selskap? ...... eller har du behov for digitale systemer i det hele tatt?

Tidspunkt: Torsdag 22. april 2021, kl. 10:00-12:00
Pri
s: Gratis for gründere i Rogaland
Påmeldingsfrist:
kl. 16.00 dagen før kurset holdes

AGENDA
1. Hvorfor ta i bruk digitale system og hvilken nytteverdi de kan gi deg
2. Hvordan velger du riktige digitale system for din bedrift
3. Hvilke digitale systemer har du å velge i, er det bare Office 365 som gjelder eller finnes det andre gode alternativer?

Dette kurset er forbeholdt gründere i Rogaland.

På dette kurset vil du få svar på hvilke digitale systemer du som gründer kan komme til å trenge i din drift. Du vil også få svar på spørsmål som: har du behov for digitale systemer i det hele tatt? Hvilken nytteverdi vil de kunne gi deg? Er det da bare Office 365 som gjelder eller finnes det andre gode alternativer?

Kursholder: Ingfrid Landsnes fra Organisasjonsrådgiveren AS , ingfrid.landsnes@me.com

For nærmere informasjon kontakt:
Rudolf Hansen – mobil: 974 67 981 - rudolf.hansen@skape.no
Ingrid Annette Kristiansen - mobil: 994 07 527 - ingrid.kristiansen@skape.no
Suzanne de Kok Selstad - mobil: 950 48 515 - suzanne.dk.selstad@skape.no

Kursbetingelser:
Tilbudene våre er betalt av det offentlige, og derfor gratis for deg. Dersom du uteblir fra en påmelding uten å melde fra til post@skape.no, minst 24 timer før kurset, ser vi oss nødt til å fakturere deg kr. 300,-.

Påmeldingsskjema