Webinar - Office 365 og OneDrive (Microsoft 365), 17. november

På dette webinaret går vi gjennom hvordan du bruker ditt Office 365 effektivt for å dele dokumenter og samskrive i den digitale skyen. Kurset er beregnet på gründere og etablerere i Rogaland som har et Office 365 abonnement hos Microsoft med tilgang til OneDrive, Word, Excel og PowerPoint pluss øvrige applikasjoner.

Tidspunkt: Tirsdag, 17. november, klokken 13.00 - 16.00
Pris: Webinaret er gratis for gründere i Rogaland
Påmeldingsfrist:
kl. 10.00 samme dag som kurset


Webinar Office 365 & OneDrive
Med et Office 365 abonnement hos Microsoft har du tilgang til Office-programmene på tvers av dine enheter. Du kan jobbe i programmene via en nettleser, gjennom skrivebordsversjon på din PC, på din smarttelefon eller på ditt nettbrett. Du har da tilgang til Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Publisher og Access (Publisher og Access er bare tilgjengelig på PC), samt tilgang til OneNote digital notatblokk. I tillegg har du skybasert lagring i OneDrive. Med et Office 365 abonnement har du alltid oppdaterte og nyeste versjoner av Office-programmene på alle dine enheter.

På dette webinaret vil vi vise hvordan du bruker ditt Office 365 effektivt. Vi vi se på hvordan du jobber i nettleser, på din PC og på din mobil. Vi vil vise hvordan du kan lage dokumenter og lagre disse i skyen (OneDrive), for så å dele dokumentet med andre på en enkel måte. Vi vil også se på hvordan du kan samskrive i sanntid i dokumenter.

Forutsetning: Vi forutsetter at du har et Office 365 abonnement. Hvis du ikke allerede har det, kan du kjøpe det hos Microsoft her. For deg som gründer og selvstendig næringsdrivende anbefaler vi at du bare kjøper et Office 365 Home abonnement (bedriftsabonnement er kun praktisk hvis du har flere ansatte i bedriften).

NB: Dette kurset er beregnet på gründere og etablerere i Rogaland. Det er ikke ment for større bedrifter som har Office 365 bedriftsløsninger.

Webinaret følges via din PC eller nettbrett. Instruktøren vil dele sin skjerm, og vis hvordan du kan jobbe effektivt med Office 365. Du har anledning til å chatte og snakke med instruktøren underveis.


Praktisk informasjon om selve webinaret vil bli sendt deg etter at vi har mottatt din påmelding. Du kan melde deg på i vårt registreringsskjema - se knapp lenger ned på denne siden.

Webinaret vil bli tatt opp, og opptaket lagt ut på nettet med tilgang til deltakere i etterkant av kurset.

For nærmere informasjon kontakt:
Ingrid Annette Kristiansen - mobil: 994 07 527 - ingrid.kristiansen@skape.no
Suzanne de Kok Selstad - mobil: 950 48 515 - suzanne.dk.selstad@skape.no
Rudolf Hansen – mobil: 974 67 981 - rudolf.hansen@skape.no

NAV kan dekke egenandelen for personer som får ytelser fra NAV. Ta kontakt med din veileder i NAV om dette i forkant til kurset.

Kursbetingelser:
Tilbudene våre er betalt av det offentlige, og derfor gratis for deg. Dersom du uteblir fra en påmelding uten å melde fra til post@skape.no, minst 24 timer før kurset, ser vi oss nødt til å fakturere deg kr. 300,-.

Påmeldingsskjema